تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین- تبریز: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم افزایش شادابی و نشاط اجتماعی در بین دانشجویان، گفت: در همین انتخابات اخیر عده‌ای با تمام توان تلاش کردند که مانع حضور مردم در پای صندوق‌های رای شوند اما حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان در این انتخابات نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

 معاون استاندار بر افزایش نشاط اجتماعی در بین دانشجویان تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سعید شبستری در مراسم ویژه اعیاد شعبانیه در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، گفت: دولت تدبیر و امید، امید مبارزه با فساد را در دل اقشار مختلف مردم و به‌خصوص جوانان، زنده کرده و به جرات می گوییم که دست افرادی را که به بیت المال دست‌اندازی می‌کردند و می|‌کنند را قطع کرده و این رویکرد را به شدت ادامه خواهد داد.


وی، امنیت را بزرگترین نعمت خداوند به ملت ایران عنوان کرد و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران امن ترین کشور منطقه و حتی جهان است و این امنیت، حاصل خون شهدا و جان‌فشانی‌های بزرگ مردانی است که صدها کیلومتر دورتر از خاک ایران اسلامی می جنگند.

شبستری تصریح کرد: مهم ترین رسالت تمام مسوولان و دولتمردان، خدمت کامل و بی نقص به آحاد مختلف مردم است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به افتتاح رام دوم ریل باس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان ابراز کرد: متاسفانه مشکلات اقتصادی و کسری بودجه، فعالیت های دولت تدبیر و امید را تحت الشعاع قرار داده  ولی با این وجود خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم متوقف نشده است.

وی گفت: در دولت گذشته، با وجود وفور درآمدهای نفتی آن چنان که باید و شاید به مردم خدمت‌رسانی نشد ولی دولت یازدهم با نفت 30 دلاری بخش‌های مختلف کشور را مدیریت کرده و روز به روز بر حجم فعالیت های خدماتی خود می افزاید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.